MARS značajke
Kompletno rješenje za potrebe turoperatora, turističkih i DMC agencija te ostalih profesionalaca u turizmu.
Unos podataka o proizvodu, opisa, sadržaja, GPS lokacije, galerija fotografija, pojedinosti o jedinici, pravila za otkazivanje
Samostalna administracija SEO podataka (Meta Title, Description, Keywords)
Detaljni opisi znamenitosti, plaža, nacionalnih parkova, skijališta i slično.
Pregled raspoloživosti produkta u realnom vremenu
Različite vrste raspoloživosti (Alotman, Upit, Fiks, Stop sale)
Unos raspoloživosti po jedinici ili objektu
Detaljan i pregledan izvještaj raspoloživosti
Cjenici za sve vrste produkata
Mogućnost unosa svih vrsta popusta, akcija, doplata, pristojbi (po jedinici ili objektu)
Mogućnost kopiranja cjenika odjednom za više objekata
Automatsko usklađivanje subota kod kopiranja cjenika za sljedeću godinu
Različiti cjenici s obzirom na kanale prodaje i partnere
Predefinirani dokumenti u sustavu prevedeni na sve relevantne svjetske jezike
Upit, Ponuda, Poziv na plaćanje, Podsjetnik za plaćanje, Potvrda rezervacije, Ugovor o putovanju, Primljena uplata, Najava za davatelja, Voucher, Pre-stay letter, Rooming liste
Slanje dokumenata iz sustava jednim klikom
Automatsko slanje dokumenata
Lako pretraživanje i ažuriranje rezervacija
Više statusa rezervacija s obzirom na poslovne procese (Active, Canceled, Offer, Request, Processing, Reservation)
Više vrsta bilješki na rezervaciji i dokumentima (Interne bilješke, bilješke za kupce, bilješke za dobavljače)
Praćenje i automatski unos uplata
Unos i praćenje isplata prema dobavljačima
Automatsko izdavanje skupnih SEPA naloga
Definiranje različitih modela plaćanja
Izrada svih vrsta faktura (avansni računi, redovni računi, računi po posebnom postupku oporezivanja, računi s obračunom za iznajmljivače)
Izrada linkova za plaćanje, QR kod, 2D barkod
Fiskalizacija
Svakodnevni uvid u prodajne rezultate pomoću DASHBOARD-a
Detaljni izvještaj rezervacija i računa (Stanje bookinga, Financijski izvještaj)
Mogućnost exporta u Excel rezervacija, računa, izvještaja
Mogućnost importa rezervacija, cjenika putem Excel-a
Praćenje profitabilnosti po djelatniku, odjelu, poslovnici, partneru, paketu, projektu ili kanalu prodaje
Backoffice sučelje optimizirano za mobilne uređaje
Intuitivan proces bookinga, desktop i mobile pokrivenost
Napredna tražilica s naprednim filterima za pretragu
Jednostavno upravljanje online ponudama direktno iz MARS sustava
Tagiranje i prikaz različitih kategorija ponuda
Automatsko isticanje akcija i popusta na web stranici iz cjenika
Interaktivni prikaz i booking objekata na karti
Automatsko slanje rezervacija i uplata u MARS sustav
Automatsko slanje dokumenata kupcima
Korištenje različitih Payment Gateway-a
Eksportirajte kontakte kupaca u e-mail marketing sustave kao što su MailChimp, iContact i Vertical Response.
Potpuna integracija s Google Analyticsom ili drugim analitičkim paketima trećih strana
Mogućnost dijeljenja proizvoda na popularnim društvenim mrežama
Brza i intuitivna izrada kalkulacija
Automatska izrada i slanje ponude
Automatsko izrada i slanje itinerera
Praćenje i rekapitulacija prodaje po paketu (točka pokrića troškova)
Pregledno vođenje troškova pojedine ture ili paketa
Konačni obračun tura / paketa jednim klikom
Automatska izrada cjenika za Online prodaju paketa iz kalkulacije
Besplatan konekcija sa svim relevantnim svjetskim booking portalima
Upravljanje cjelokupnom ponudom na jednom mjestu
Sinkronizacija cjenika, raspoloživosti i rezervacija u realnom vremenu
Automatsko slanje obavijesti na e-mail prilikom svake izrade ili promjene rezervacije
Mogućnost sinkronizacije kalendara putem iCal-a
Partner/Subagent login i pristup svim svojim ponudama i rezervacijama
Mogućnost različitih marži i provizija ovisno o subagentu ili partneru
Brzo i lako dodjeljivanje akcija i pogodnosti
Jednostavno i točno praćenje realizacije i profitabilnosti partnera / subagenata
Pregled i pristup dobavljača svim svojim rezervacijama
Mogućnost unosa i ažuriranja raspoloživosti od strane dobavljača za svoje objekte i jedinice
Povezivanje s knjigovodstvenim sustavima
Povezivanje s dobavljačima
Povezivanje s Document sustavima
Povezivanje s E-računom
Iza NeoLaba ponosno stoji 15 godina iskustva u turizmu. Naši klijenti jamče najbolje korisničko iskustvo uz naš dedicirani tim za podršku. Osobno se odnosimo prema svakom klijentu te ispunjavamo i najzahtijevnije zadatke. Svjesni smo činjenice da je dobra podrška nužan segment
za rast Vašeg poslovanja.
"Nakon donesene odluke o modernizaciji naše online platforme i prelazak na novo rješenje za rezervacijski sustav uslijedila je i potraga za adekvatnim rješenjem za tour operatorski software koji bi zadovoljio naše potrebe.
Iznimno smo zadovoljni što smo pronašli NeoLab tim i njihov rezervacijski sustav MARS. Ubrzali smo sve poslovne procese i integrirali sve potrebne online servise u jednom software-skom paketu. Podrška i nivo usluga koje nudi NeoLab timom je vrhunska - za svaku preporuku."
"Suradnja sa NeoLab timom od samog početka je bila izuzetno profesionalna i kvalitetna.
U potpunosti zadovoljni kvalitetom njihovih rješenja, MARS rezervacijskim sustavom i pruženom podrškom u poslovanju.
Uspješno smo modernizirali i unaprijedili poslovanje upotrebnom modernih online rješenja i pokrili sve naše potrebe od hotelskog poslovanja, privatnog smještaja, putovanja do transfera i avio prometa.
Ukratko MARS sustav u potpunosti zadovoljava potrebe turoperatera kao što je naša agencija."
"Nakon dužeg perioda potrage za kvalitetnim informatičkim rješenjem vrlo brzo smo shvatili da NeoLab ima pravo rješenje za naše potrebe.
Od početka korištenja MARS rezervacijskog sustava modernizirali smo gotovo sve segmente poslovanja te uveli direktnu online prodaju naših usluga.
Kao jedna od vodećih agencija specijalizirana za krstarenja hrvatskom obalom bilo nam je bitno da započnemo suradnju s profesionalnim timom s dugogodišnjim iskustvom u turizmu, što nam je uvelike olakšalo postizanje naših ciljeva.
Vrlo smo zadovoljni kvalitetom i podrškom kompletnog NeoLab tima."
"Nakon odluke o pokretanju poslovanja sljedila je odluka o tome koji sustav koristiti za naš široki spektar usluga.
Kao turoperater morali smo imati sve napredne mogućnosti modernog softvere-a i maksimalno automatizirati sve naše procese rada.
U tome smo našli kvalitetnog partnera i vrhunsko programsko rješenje. Uspjeli smo automatizirati sve procese od skeniranja i automatskog unosa ulaznih računa do spajanja s našim knjigovodstvenim programom.
Poslovanje smo zaokružili izradom online prodaje koja je zadovoljila i naše najnaprednije zahtjeve. Stvarno sve pohvale za NeoLab tim."
"Zajedno sa NeoLabom uspijeli smo ostvariti naš cilj - modernizirati našu online platformu za booking vila.
Postavljeni ciljevi s naše strane su bili jako visoki i NeoLab se pokazao kao jedan od najboljih partnera u realizaciji projekta.
Iznimno smo zadovolji razinom stručnosti, kvalitetom kompletnog rezervacijskog sustava, podrškom i brzinom konačnog produkta.
NeoLab tim je svakako za svaku preporuku!"
"Vrlo smo zadovoljni MARS ERP rezervacijskim sustavom i kvalitetom podrške koju dobivamo za sve naše potrebe.
Upotrebom MARS sustava pratimo naše kompletno poslovanje, automatizirali smo većinu radnji koje smo prije morali ručno raditi.
Praćenje rezervacija, uplata, isplata, stanja raspoloživosti, cjenika i računa vrlo je intuitivno u MARS sustavu.
Dugo smo tražili alat koji bi se prilagodio nama i pokrio sve naše potrebe te sa zadovoljstvom možemo preporučiti MARS drugim korisnicima."
"Povodom želje boljeg razvoja online prodaje u dijelu turizma regulatornih promjena na tržištu Srbije krenuli smo u potragu za računalnim rješenjem koje bi pokrilo potrebe naše agencije.
NeoLab je u potpunosti unaprijedio i modernizirao rad u našoj turističkoj agenciji. Rezervacijski sustav MARS je upravo rješenje koje smo tražili, a NeoLab pravi partner za naše potrebe.
Puno im hvala za sav trud, podršku i kvalitetu koju nam pružaju - za svaku pohvalu..."
"Za online prodaju naših usluga više se nismo mogli osloniti na djelomična rješenja već smo krenuli u potragu za adekvatnim rjšenjem - najbolji software za turističku agenciju. Prelaskom smo automatizirali sve željene procese, online poslovanje smo modernizirali i prilagodili svim našim potrebama.
MARS rezervacijski sustav za agencije se pokazao kao najbolje moguće rješenje - puno hvala NeoLab timu."
"Nakon kraće potrage za sustavom i channel managerom koji bi zadovoljio naše potrebe vrlo smo zadovoljni sa NeoLab timom i njigovim rješenjima.
Uspješno smo poboljšali i automatizirali naše poslovanje, uveli online plaćanje i općenito unaprijedili sve segmente koji su nam bili bitni.
Zahvalni smo NeoLab timu na njihovoj pomoći i podršci."
"Veoma smo zadovoljni s web stranicom koju je NeoLab napravio za naš posao iznajmljivanja jahta. Njihova profesionalnost i posvećenost detaljima bili su izvanredni. Razumjeli su jedinstvene izazove charter industrije i napravili web stranicu koja nam savršeno odgovara. Stranica je nevjerojatno brza, optimizirana za SEO i dizajnirana prema pristupu koji stavlja na prvo mjesto mobilne uređaje – što je ključno za privlačenje kupaca u pokretu.
Njihov MARS ERP sustav je promijenio naš način poslovanja, pružajući sveobuhvatno rješenje koje besprijekorno integrira sve, od računovodstva do upravljanja klijentima. Izuzetno smo zadovoljni s NeoLabom i njihovim MARS ERP-om – to je kompletni sustav za pojednostavljenje svih radnih procesa naše agencije!
"
"U želji da unaprijedimo naše online poslovanje, nakon kratke potrage za booking sustavom koji bi zadovoljio naše zahtjeve, oduševljeni smo NeoLab timom i njihovim MARS rješenjem.
Značajno je pojednostavio naše operacije, pojednostavio naše procese i poboljšao svaki kritični aspekt našeg poslovanja. Zaista cijenimo predanost i podršku NeoLab tima."
Uspješno ojačajte svoje poslovanje i ostvarite veći booking.
Slobodno nas kontaktirajte za Vaš sljedeći projekt.