Back office
Rezervacije, financije i izvještaji. Jednostavno upravljanje s MARS rezervacijskim sustavom. Pregledajte rezervacije ili analizirajte izvješća kako biste pratili svoje trendove kroz vrijeme.
Povećajte učinkovitost prodajnih operacija.
Fakturiranje jednim klikom. Automatizirajte svoj postupak i usredotočite se na prodaju.
Analizirajte svoje poslovanje s izvješćima. Donosite pametne poslovne odluke.
MARS programsko rješenje povećava vašu operativnu efikasnost kroz mogućnost određivanja i automatiziranja koraka u procesu bookinga, odgovora na upite kao i komunikacije sa gostima i dobavljačima prije putovanja.
Jednom postavite pravila vezano za slanje email potvrda, najava i podsjetnika i nakon toga će se oni automatski slati.
Smanjite ljudske pogreške, povećajte produktivnost, izbjegnite repetitivne postupke te uz pomoć našeg sustava za dokumente automatizirajte svoj radni dan.
Automatizacija prodajnih i operacijskih procesa podrazumijeva da je komunikacija sa gostima i dobavljačima brža i točnija u isto vrijeme zaposlenici se mogu baviti prodajnim aktivnostima te se povećava promet koji pojedini zaposlenik može ostvariti.
Brzo i intuitivno pretraživanje rezervacija i dokumenata
Automatizacija komunikacije sa gostima
Automatizacija komunikacije sa dobavljačima
Svi dokumenti dostupni na jednom mjestu
Automatsko slanje upita, najava, podsjetnika, vouchera...
Smanjivanje ljudskih grešaka
Povećanje produktivnosti
Modul Financija razvijen je na način da se sve postprodajne aktivnosti mogu odraditi brzo, automatizirano, točno i kontrolirano kako bi se vaši zaposlenici mogli fokusirati na prodaju.
Brzo i jednostavno izradite odgovarajuće avansne ili finalne računa. Omogućavamo spajanje sa knjigovodstvenim programima kako bi se izbjegle duple repetitivne aktivnosti unosa dokumenata i smanjile greške u knjiženjima.
Automatizirani import uplata omogućava vam brzo i jednostavno povezivanje uplata sa pripadajućim rezervacijama te praćenje naplate prije dolaska gosta.
Planiranje i formiranje isplata prema dobavljačima te izrada skupnih ili pojedinačnih SEPA naloga omogućava vam pravovremeno plaćanje dobavljača i praćenje obveza.
Fakturirajte jednim klikom
Automatska izrada finalnih računa i obračun PDV-a
Automatski prenosite i kontrolirajte uplate
Kontrolirajte plaćanja prema dobavljačima
Automatski zadajte skupne SEPA naloge
Analizirajte poslovanje pomoću naših izvješća te donosite pametnije odluke. Iskoristite moć brzog uvida u svoje rezervacije ili preuzmite detaljna izvješća kako biste pratili trendove poslovanja kroz vrijeme.
Detaljni izvještaji prodaje i profitabilnosti omogućavaju pronalaženje kritičnih točki, uskih grla te povećanje produktivnosti.
Pomoću izvještaja može se dobiti točni uvidi u profitabilnost kompleksnih turističkih proizvoda jer se svi troškovi lako mogu povezati sa specifičnom turom, grupom ili paketom kako bi se vidio njihov točan profit.
Isto tako moguće je pratiti profitabilnost po djelatniku, odjelu, poslovnici, partneru ili kanalu prodaje.
Svakodnevni uvid u prodajne rezultate pomoću DASHBOARD-a
Pratite poslovanje pomoću različitih detaljnih izvještaja
Detektiranje kritičnih točaka i uskih grla
Praćenje profitabilnosti po djelatniku, odjelu poslovnici partneru ili kanalu prodaje
Naši korisnici su naš prioritet!
Uspješno ojačajte svoje poslovanje i ostvarite veći booking.
Slobodno nas kontaktirajte za Vaš sljedeći projekt.